Hva slags 13/17cm frontsett burde en se etter dersom man ikke er VELDIG kresen på lydkvalitet, men vil ha et frontsett som spiller så høyt som overhodet mulig, til under 3000kr? Tenker da ikke på "det råeste utstyret" som dere forstår, men et frontsett som kan brukes til "party-faktor" (spille for alle folka).
Forutsatt at det spiller høyere enn mitt Kappa 50.7 frontsett som jeg har nå.
Forsterkeren min leverer 2x70w rms i 4 ohm og 2x85w rms i 2 ohm.
Så gjerne et 2 ohms frontsett.
Er forhåpentligvis flere enn meg som kunne tenkt seg noen greie tips til dette
Og JA, jeg har søkt både her og googlet det, men ikke helt funnet noen ordentlige svar.
Er meget fornøyd med mitt Infinity Kappa 50.7, men kunne selv også tenkt meg noe som spiller enda høyere for å holde følge med bassen... Dette kan evt byttes i noe annet som i følge denne posten høres interessant ut, men ta da kontakt på PM for å slippe å legge ut en tråd i Kjøp/salg også.
Forutsatt at det spiller høyere enn mitt Kappa 50.7 frontsett som jeg har nå.
Forsterkeren min leverer 2x70w rms i 4 ohm og 2x85w rms i 2 ohm.
Så gjerne et 2 ohms frontsett.
Er forhåpentligvis flere enn meg som kunne tenkt seg noen greie tips til dette
Og JA, jeg har søkt både her og googlet det, men ikke helt funnet noen ordentlige svar.
Er meget fornøyd med mitt Infinity Kappa 50.7, men kunne selv også tenkt meg noe som spiller enda høyere for å holde følge med bassen... Dette kan evt byttes i noe annet som i følge denne posten høres interessant ut, men ta da kontakt på PM for å slippe å legge ut en tråd i Kjøp/salg også.
Comment